♡ 50% OFF z kodem "GIFT" ♡

FAQ

 

  • Zamówienia

 

jaki jest status mojego zamówienia?

Czas realizacji zamówienia to od jednego do czterech dni roboczych, do tego

czasu trzeba również doliczyć dostarczenia przez kuriera paczki do ciebie jest

to od jednego do dwóch dni roboczych. Po złożeniu zamówienia będziesz na

bieżąco dostawać informacje na maila o statusie swojego zamówienia. 

Czy zamówienie może zostać anulowane przed jego wysłaniem?

Tak oczywiście, wystarczy ,że napiszesz do nas maila

na shop@adoreyou.pl

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Twoje zamówienie zostanie wysłane w przeciągu od jednego do czterech dni

roboczych.

Złożyłam zamówienie, natomiast nie dostałam żadnego potwierdzenia

na maila, co zrobić w tej sytuacji?

 

Bardzo prosimy, skontaktuj się z nami na maila shop@adoreyou.pl.

jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?

 

Darmowa dostawa naliczy się automatycznie, w przypadku zamówień o

kwocie od 299 zł, obowiązują również przeróżne promocje na darmową

dostawę, o których informujemy na naszym profilu na instagramie lub

Facebooku.

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane? 

Zamówienia zostają anulowane automatycznie przez nasz system lub na

prośbę klienta. Jeżeli płatność nie przeszła prawidłowo, to po pewnym czasie

zamówienia automatycznie zostaje anulowane.

Jest możliwość zmiany adresu zamówienia? 

Tak ale tylko w przypadku, gdy zamówienie nie zostało jeszcze wysłane,

prosimy w tym wypadku o kontakt na maila.

Jak mogę anulować swoje zamówienie?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane prosimy o kontakt

na shop@adoreyou.pl.

Czy istnieje możliwość dokonania zmian w moim zamówieniu?  

Tak jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze spakowane prosimy w tym

wypadku o kontakt na  shop@adoreyou.pl.

 

  • Metody płatności i dostawy

 

- Czy istnieje możliwość zmienienia formy płatności złożonego już

zamówienia? 

Tak ale tylko w przypadku gdy zamówienie nie zostało jeszcze wysłane,

prosimy w tym wypadku o kontakt na maila shop@adoreyou.pl.

Moja płatność za zamówienie nie przeszła, co zrobić w tej sytuacji?

Prosimy o dokonanie przelewu na dane, które otrzymasz w mailu

potwierdzającym zamówienie.

Co zrobić gdy otrzymam uszkodzoną przesyłkę? 

Jeżeli Twoja przesyłka przyjdzie uszkodzona masz prawo jeszcze przy kurierze odmówić jej

przyjęcia. Możesz również uprzedzić kuriera, że chcesz przyjąć przesyłkę ale sprawdzić jej

zawartość jeszcze przy nim. Gdy produkt będzie uszkodzony koniecznie spisz z nim protokół

szkody.

 

  • Dostępność produktów

 

czy dany model będzie jeszcze dostępny?

Staramy się robić co w naszej mocy aby uzupełnić stany magazynowe, prosimy w tym

wypadku o zapisanie się do powiadomienia o dostępności wtedy przyjdzie na emaila

informacja, że produkt jest już dostępny. Prosimy również o śledzenia nas na Facebooku i

Instagramie tam też wrzucamy informacje o dostępności. 

 

  • Zwroty

 

czy mogę dokonać zwrotu po upływie 14 dni?

Nie, I zwrot nie zostanie przyjęty.

Czy paragon jest potrzebne do dokonania zwrotu?

Tak, paragon jest potrzebny.

Czy zwrot wysyłamy na swój koszt?

 

Tak, sklep nie ponosi kosztów odesłania zwrotu przez klienta. 

Jaki numer kontaktowy wpisać przy nadawanym zwrocie?

781548277 

Co w przypadku, gdy nie dołączyłam formularza zwrotu do przesyłki, czy

taki zwrot zostanie uznany?

 

Tak, jeżeli formularz zwrotu zostanie dosłany na naszego maila.

Czy mogę zwrócić produkty przecenione?

 

Tak, możliwość zwrotu obejmuje każdy produkt zakupiony w naszym sklepie.

Kiedy otrzymam pieniądze za dokonany zwrot?

 

Pieniądze wrócą na twoje konto w przeciągu 14 dni.



 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl